OGÓLNE WARUNKI UMOWY

  1. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z pełnopłatnym dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia zgodnym z cennikiem opłat.
  2. Przy podpisaniu umowy obowiązuje jednorazowa opłata wpisowa w wysokości 40 złotych.
  3. Płatność za karnet odbywa się poprzez podpięcie karty płatniczej Klienta do indywidualnego konta Klienta w systemie WodGuru (system STRIPE lub paynow mBank – płatność będzie dokonywana automatycznie pierwszego dnia każdego miesiąca) lub przez Przelewy24 (przelew, BLIK, Raty i odroczenie). Płatności za karnety można dokonać również w recepcji Studia kartą płatniczą lub gotówką.
  4. Opłata za zajęcia jest stała okresowo i zgodna z cennikiem zajęć grupy, do której przynależy Klient/Uczestnik. Klient oświadcza, iż jest świadomy możliwych podwyżek cen karnetowych w nowym semestrze lub sezonie tanecznym.
  5. W przypadku braku płatności Klient/Uczestnik nie może korzystać z usług świadczonych przez Studio do czasu uregulowania zaległości.
  6. Zajęcia odbywają się w terminie zbliżonym do rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego z uwzględnieniem ustawowych dni wolnych od zajęć (1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy dzień Wielkiej Nocy, drugi dzień Wielkiej Nocy, 1 maja, 3 maja, pierwszy dzień Zielonych Świątek, dzień Bożego Ciała, 15 sierpnia, 1 listopada, 11 listopada, 25 grudnia, 26 grudnia, 31 grudnia). Studio zastrzega sobie prawo do wydłużenia przerwy w związku z dniami ustawowo wolnymi od zajęć. Data rozpoczęcia i zakończenia sezonu tanecznego zostanie przekazana za pomocą wiadomości SMS/ pocztą elektroniczną/ poprzez system WodGuru.
  7. Dni ustawowo wolne od pracy oraz dni wolne wyznaczone przez Studio nie wpływają na obniżenie opłaty karnetowej. Suma ilości zajęć w całym sezonie tanecznym (od września do czerwca) jest równa średniej ilości zajęć w miesiącu, przez co Klient/Uczestnik nie traci zajęć z powodu występowania dni wolnych. W przypadku, jeśli w danej grupie ilość zajęć nie będzie równała się średniej ilości zajęcia zostaną odrobione w dodatkowym terminie.
  8. Okres ferii zimowych jest czasem pracy Studia w formie: zajęć regularnych/zgrupowań lub innej formy aktywności, która nie będzie pomniejszała stałej opłaty karnetowej. W przypadku, w którym Klient/Uczestnik nie będzie mógł korzystać z opłaconych w okresie ferii zimowych zajęć, będzie mieć możliwość odrobienia zajęć w grupie open/rekreacyjnej wyznaczonej przez pracownika Studia w okresie po feriach zimowych.
  9. Odrobienie zajęć możliwe jest tylko w przypadku uzasadnionej/usprawiedliwionej nieobecności Klienta/Uczestnika obejmującej okres dłuższy niż 3 tygodnie. Uzasadnioną nieobecnością są tylko problemy zdrowotne – kontuzja Klienta/Uczestnika. W takiej sytuacji Klient/Uczestnik ma możliwość odrobienia zajęć w grupie open/rekreacyjnej.
  10. Jednorazowe nieobecności przepadają i nie pomniejszają opłaty karnetowej.
  11. Podpisując niniejszą umowę Klient oświadcza, iż jest świadomy możliwych zmian w grafiku zajęć regularnych oraz cennika. Zmiany najczęściej będą zachodziły w okresie rozpoczęcia drugiego semestru zgodnie z kalendarzem szkolnym oraz rozpoczęciem zajęć we wrześniu. O wszelkich tego typu zmianach Klienci będą informowani telefonicznie/mailowo/przez system WodGuru/grupy na komunikatorach typu WhatsApp.

WEJŚCIE DO STUDIA

  1. Klient/Uczestnik zobowiązany jest do zainstalowania aplikacji WodGuru gdzie znajduje się kod QR, którym każdorazowo odbija swoje uczestnictwo w zajęciach w momencie wejścia do studia. Odbijanie odbywa się poprzez podejście do tabletu dostępnego w recepcji Studia i zeskanowaniu kodu QR.
  2. Odbijanie dotyczy wszystkich Klientów/Uczestników Studia.
  3. Studio każdorazowo doliczać będzie opłatę w wysokości 10 złotych za każde nieodbicie się w systemie WodGuru. Opłata ta będzie automatycznie doliczana do portfela Klienta w systemie WodGuru i musi zostać uregulowana do końca danego miesiąca.
  4. Dodatkowo recepcja Studia w przypadku nieodbicia karty przez Klienta/Uczestnika, będzie informować za pośrednictwem SMS o naliczeniu dodatkowej opłaty.
  5. Wstęp na zajęcia jest możliwy wyłącznie po zeskanowaniu kod QR na tablecie dostępnym w recepcji Studia.

WYPOWIEDZENIE UMOWY

  1. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z pełnopłatnym dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia zgodnym z cennikiem opłat.
  2. Lipiec i sierpień są miesiącami wakacyjnymi w których Studio nie prowadzi działalności, nie dysponuje odpowiednim ekwiwalentem w postaci prowadzenia zajęć, stąd miesiące te są wyłączone z opłat karnetowych.
  3. W miesiącach okresu wypowiedzenia Uczestnik korzysta z zajęć regularnych.
  4. Klienci składający wypowiedzenia w okresie od 1.07 do 31.08 danego roku wykorzystują opłacone w okresie wypowiedzenia zajęcia od 01.09 do 31.10.
  5. Osoby składające wypowiedzenie do 31.05 danego roku wykorzystują zajęcia za pierwszy miesiąc w czerwcu, a za drugi we wrześniu danego roku.
  6. Studio zastrzega, iż wszystkie wypowiedzenia muszą być złożone najpóźniej do ostatniego dnia danego miesiąca, aby uniknąć naliczenia kolejnej opłaty karnetowej. Wypowiedzenia składane są w formie papierowej w recepcji studia lub po przesłaniu informacji na adres mailowy wypowiedzenia@tancowka-artstudio.pl o chęci wypowiedzenia umowy wraz z dokonaniem opłaty z góry za pełnopłatny dwumiesięczny okres wypowiedzenia.
  7. Wypowiedzenie jest skuteczne w dniu jego złożenia i opłacenia z góry dwumiesięcznego pełnopłatnego okresu wypowiedzenia. Złożenie wypowiedzenia w trakcie trwania miesiąca nie powoduje pomniejszenia pełnopłatnego dwumiesiecznego okresu wypowiedzenia.
  8. Po złożeniu wypowiedzenia przez Klienta obowiązuje go trzymiesięczny okres karencji w którym to nie może ponownie zawrzeć umowy. Przy ponownym podpisaniu umowy przez Klienta obowiązuje go ponowna opłata wpisowa oraz Studio zastrzega sobie, iż w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zespole reprezentacji Studia, Uczestnik nie ma możliwości powrotu do poprzedniego zespołu, a w przypadku grup open/rekreacyjnych, Studio zastrzega sobie prawo, iż Uczestnik nie ma zapewnionego miejsca w tej samej grupie, do której uczęszczał wcześniej.
  9. W przypadku gdy Klient będzie zalegać z opłatami karnetowymi oraz/lub nie dokona wszelkich formalności związanych z wypowiedzeniem umowy, Studio zastrzega sobie prawo do roszczeń względem Klienta, tj. kontakt telefoniczny, mailowy oraz wysyłanie wezwań w formie listownej do zapłaty wraz z naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 50 złotych za każde wysłane wezwanie (nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym).
  10. W przypadku wypowiedzenia umowy przez Studio i braku uiszczenia zaległych należności, Studio zastrzega sobie prawo do dopisania Klienta do Krajowego Rejestru Długów.
  11. W przypadku całkowitej zmiany grafiku danej grupy, Klientowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy bez pełnopłatnego dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia (zasada ta nie obowiązuje w momencie, w którym chociaż jedne zajęcia odbywają się w ten sam dzień co zajęcia w zeszłym sezonie, ale mogą one różnić się godziną odbywania).

WYPOWIEDZENIE UMOWY DLA SEKCJI PRZEDSZKOLNEJ DO 5 ROKU ŻYCIA

  1. Klientowi zawierającemu umowę na kształcenie dla najmłodszych Uczestników zajęć tj. sekcja przedszkolna do 5 roku życia, przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy do 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia bez dwumiesięcznego pełnopłatnego okresu wypowiedzenia.
  2. Prawo to obowiązuje tylko w momencie, w którym Klient podejmie decyzję o chęci wypowiedzenia umowy do 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, umotywowanej brakiem chęci dalszego uczestnictwa w zajęciach Uczestnika.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze Studia Tańca przez prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Tańcówka Art Studio, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, której główne miejsce wykonywania działalności znajduje się w Chorzowie przy ul. Wolności 37, 41-500 posiadającą numer NIP: 6272774687.

*Klient – osoba pełnoletnia korzystająca z usług Studia, która bierze czynny udział w zajęciach lub jest prawnym opiekunem „Uczestnika”.

**Uczestnik – osoba niepełnoletnia, która korzysta z usług Studia i bierze czynny udział w zajęciach.

ŚWIADCZENIE USŁUG

  1. Świadczenie usług następuje w formie zawarcia umowy członkowskiej i opłacenia karnetu lub wykupienia jednorazowego wejścia.
  2. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z pełnopłatnym dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia zgodnym z cennikiem opłat.
  3. Sprzedaż usług następuje w formie zawarcia umowy członkowskiej i opłacenia karnetu lub wykupienia jednorazowego wejścia poprzez wypełnienie ankiety zajęć próbnych.
  4. Klient podlega prawom i obowiązkom wynikającym z wybranego rodzaju członkostwa.
  5. Status Klienta uzyskuje się z momentem zawarcia umowy poprzez jej podpisanie, a co za tym idzie również akceptację niniejszego Regulaminu, przy czym nie wcześniej niż po dokonaniu należnych płatności na rzecz Studia wynikających z obowiązującego w Studiu cennika, w terminach określonych umową.
  6. Z momentem uzyskania statusu Klienta, Klient/Uczestnik zobowiązany jest do zainstalowania aplikacji WodGuru gdzie znajduje się kod QR, którym każdorazowo odbija swoje uczestnictwo w zajęciach w momencie wejścia do studia. Odbijanie odbywa się poprzez podejście do tabletu dostępnego w recepcji Studia i zeskanowaniu kodu QR.
  7. Pierwsza rata miesięczna płatna jest w dniu zawarcia umowy i stanowi zapłatę za pierwszy miesiąc korzystania z usług Studia.
  8. Przy zapisie oprócz opłaty karnetowej, Klient zobowiązany jest do uiszczenia jednorazowej, bezzwrotnej opłaty wpisowej w wysokości 40 zł.
  9. Płatności wynikające z tytułu zawartej umowy w systemie płatności miesięcznej Klient zobowiązuje się dokonywać płatności z góry za kolejny miesiąc, nie później niż do 1. dnia nowego miesiąca.
  10. Niewykorzystane zajęcia nie przechodzą na kolejny miesiąc.
  11. Członkostwo w Studiu jest imienne i nie może zostać przeniesione na osobę trzecią.
  12. Członkostwo może zostać rozwiązane przez Studio, jeżeli Studio całkowicie zakończy działalność.
  13. Niezależnie od powyższych postanowień, Klient nie ma prawa do korzystania z obiektów Studia w przypadku, gdy zalega z jakąkolwiek opłatą członkowską lub inną płatnością na rzecz Studia. W takiej sytuacji Studio jest zwolnione od obowiązku dokonywania jakichkolwiek świadczeń na rzecz Klienta do czasu uregulowania jego zadłużenia, w szczególności Studio ma prawo do niewpuszczenia Klienta na teren obiektów Studia.
  14. Tańcówka Art Studio ma prawo ustanawiać nowe rodzaje karnetów, o których będzie na bieżąco informował klientów. Do nowych karnetów będą miały zastosowanie postanowienia regulaminu. Wprowadzenie takich karnetów nie uprawnia dotychczasowych posiadaczy karnetów do kierowania wobec Tańcówka Art Studio jakichkolwiek roszczeń, w szczególności prawa do obniżenia ceny za wykupiony karnet lub zamiany karnetu.
  15. Klienci korzystający z usług Tańcówka Art Studio są zobowiązani do wykupienia w recepcji karnetu po cenie zgodnej z obowiązującym cennikiem. Warunkiem otrzymania karnetu i możliwości uczestnictwa w zajęciach w Tańcówka Art Studio jest zapoznanie się z jego regulaminem. Regulamin jest dostępny w recepcji oraz w aplikacji mobilnej Tańcówka Art Studio.

OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE STUDIA TAŃCA

  1. Studio świadczy usługi w zakresie nauki tańca i zajęć grupowych.
  2. Każdy z Klientów/Uczestników (po uzyskaniu zgody opiekuna prawnego) przystępuje do zajęć na własną odpowiedzialność.
  3. Klientem/Uczestnikiem zajęć może być osoba, u której nie stwierdzono przeciwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w zajęciach tanecznych odbywających się w Tańcówka Art Studio.
  4. Istnieje możliwość uczestnictwa w zajęciach osoby z wadami postawy lub innymi schorzeniami po uprzedniej konsultacji z Właścicielem Studia oraz dostarczeniem oświadczenia lekarskiego przed podpisaniem umowy.
  5. W przypadku złego samopoczucia, urazu, kontuzji lub innych problemów zdrowotnych, Klient/Uczestnik powinien niezwłocznie poinformować instruktora/trenera przed rozpoczęciem zajęć.
  6. Z pomieszczeń i urządzeń Studia Klient/Uczestnik powinien korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i w sposób wskazany przez osoby zarządzające Studiem lub wynikający ze stosownych instrukcji bądź informacji. Osoby zarządzające Studiem oraz pracownicy Studia mogą poprosić Klienta/Uczestnika o opuszczenie obiektu, w przypadku:
    – gdy zachowanie Klienta/Uczestnika Zajęć zagraża bezpieczeństwu innych oraz porządkowi w Studio;
    – nieprzestrzegania poleceń wydawanych przez pracowników Studia;
    – nieprzestrzegania zasad obsługi i instrukcji sprzętu znajdującego się w obiekcie, w szczególności, – gdy zachowanie Klienta/Uczestnika grozi uszkodzeniem sprzętu,
  7. Klient ponosi materialną odpowiedzialność za uszkodzenie lub zniszczenie pomieszczeń, urządzeń lub sprzętu należącego do Studia.
  8. Studio zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy, w przypadku powzięcia uzasadnionego przekonania o możliwości zagrożenia bezpieczeństwu Klientów/Uczestników oraz porządkowi w Studio.
  9. W Studio, a w szczególności na sali tanecznej obowiązuje całkowity zakaz fotografowania oraz nagrywania przez Klientów/Uczestników.
  10. Na salach tanecznych obowiązuje całkowity zakaz używania telefonów komórkowych oraz innych urządzeń elektronicznych.
  11. Za rzeczy pozostawione na terenie studia właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
  12. Klient/Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania poleceń wydawanych przez pracowników Studia.
  13. Klient/Uczestnik zobowiązany jest do pozostawienia ładu i porządku po zakończonych zajęciach.
  14. Niezależnie od przypadków wskazanych w Umowie, właściciel Studia ma prawo rozwiązać w formie pisemnej każdą Umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku, gdy Klient/Uczestnik rażąco narusza postanowienia Umowy lub Regulaminu, tj.:
    – zachowuje się w sposób agresywny bądź w inny sposób powszechnie uznawany na niedopuszczalny;
    – swym niewłaściwym zachowaniem naraża innych Klientów/Uczestników lub personel Studia na utratę zdrowia lub życia;
    – przekazuje swoją kartę członkowską innej osobie w celu umożliwienia jej wejścia do Studia;
    – uporczywie, pomimo co najmniej trzykrotnego wezwania do zmiany zachowania, nie stosuje się do poleceń kierownictwa lub personelu Studia, odpowiedzialnego za prowadzenie Studia;
    – zalega z zapłatą opłaty członkowskiej przez okres dłuższy niż 90 dni.
  15. W przypadku rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym przez Właściciela Studia, opłata karnetowa nie zostaje zwrócona.
  16. Dotychczasowe wszystkie opłaty dokonane na rzecz Studia w tym również opłaty za strój, opłaty wpisowe za turnieje w przypadków zespołów, opłaty wpisowe za wydarzenia organizowane przez Studio nie zostają zwrócone.
  17. Klienci, którzy zalegają z opłatą karnetową a ich umowa została wypowiedziana w trybie natychmiastowym przez Właściciela Studia, zobowiązane są do spłaty zadłużenia.
  18. Na terenie Tańcówka Art Studio obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz spożywania alkoholu, obowiązuje także zakaz wprowadzania zwierząt.

POSTANOWIENIA ORGANIZACYJNE

  1. Każdy Klient/Uczestnik zobowiązany jest do zakładania na zajęcia taneczne odpowiedniego kostiumu i obuwia, który określony jest przez instruktora lub Właściciela Studia.
  2. Każdy Klient/Uczestnik stawia się na zajęcia punktualnie oraz odbierany jest przez prawnego opiekuna także o punktualnej godzinie.
  3. Każdy Klient/Uczestnik zobowiązany jest do posiadania własnej wody na zajęcia.
  4. Na salach tanecznych obowiązuje całkowity zakaz chodzenia w butach oraz spożywania posiłków. Wyjątkiem są imprezy organizowane przez Studio.
  5. W Studio obowiązuje zakaz wchodzenia na salę, kiedy słyszalna jest muzyka. Rodzice i opiekunowie prawni mają zakaz przebywania na sali tanecznej bez zgody właściciela studia podczas trwania zajęć.
  6. Każdy Klient zobowiązany jest do uczestnictwa w zebraniach.
  7. W przypadku nagłej sytuacji, w której zajęcia nie mogą się odbyć Klienci zostaną bezzwłocznie poinformowani o takiej sytuacji drogą mailową lub SMS.
  8. Wszystkie zajęcia, które nie odbyły się z powodów nagłych będą odrabiane w terminie do 2 miesięcy. Termin odrabiania zostanie ustalony przez trenera grupy wraz z Właścicielem Studia i wszyscy Klienci/Uczestnicy zostaną poinformowani o nowym terminie drogą mailową lub SMS.
  9. Tańcówka Art Studio zobowiązuje się do umieszczania najważniejszych aktualności na stronie internetowej oraz Facebooku Studia.
  10. Klient/Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z treściami udostępnianymi na stronie internetowej oraz Facebooku Studia.
  11. Tańcówka Art Studio zastrzega sobie prawo fotografowania, filmowania Uczestników i pomieszczeń Studia, zajęć odbywających się w Studio w celach marketingowych i promocyjnych, w tym niezamierzonego utrwalania wizerunku Klienta oraz udostępniania na stronie www.artstudio-tancowka.pl oraz portalach społecznościowych Facebook, Instagram oraz TikTok. Brak pisemnego sprzeciwu traktowany będzie jako wyrażanie zgody na utrwalenie wizerunku i wykorzystywanie go przez Studio w celach marketingowych i promocyjnych.
  12. O przynależności do danego zespołu reprezentacyjnego Studia decyduje właściciel.
  13. Uczestnik zespołów tanecznych, reprezentacyjnych zobowiązany jest do utrzymania tajemnicy dotyczącej przygotowywanych choreografii, kostiumów i muzyki.
  14. Uczestnik zespołów reprezentacyjnych i tanecznych zobowiązany jest do godnego reprezentowania studia i dbania o jego wizerunek.
  15. Nagrania, zdjęcia z festiwali, warsztatów czy konkursów nie mogą być udostępniane przez uczestnika/opiekuna prawnego bez zgody Właściciela Studia.
  16. Kostiumy szyte na potrzeby choreografii są własnością zespołu i nie podlegają zwrotowi Uczestnikowi, który rezygnuje z uczestnictwa w zajęciach.

MONITORING

  1. Klient/ Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że na terenie Studia zainstalowany jest system monitoringu zarządzany przez Studio.
  2. Zapisy monitoringu wykorzystywane są wyłącznie w celach wewnętrznych Studia (w tym ustalenia sposobu świadczenia pracy przez personel Studia, utrwalenia okoliczności wypadku lub kradzieży). Zapisy systemu monitoringu przekazywane są wyłącznie uprawnionym ustawowo podmiotom (np. Policji) na ich wyraźne i uzasadnione żądanie. Zapisy monitoringu przechowywane są przez okres do 14 dni, po którego upływie są nieodwracalnie usuwane. Klient ma prawo zapoznać się z zapisami monitoringu obejmującymi jego wizerunek.

KORZYSTANIE Z SYSTEMU WODGURU

  1. Każdy Klient ma dostęp do systemu internetowego WodGuru.
  2. Każdy Klient posiada indywidualne, przypisane tylko do niego konto w ramach systemu WodGuru, w związku z czym Klientowi nie wolno podawać swojego loginu lub hasła do systemu WodGuru innym Klientom lub jakimkolwiek innym osobom.
  3. System WodGuru przeznaczony jest do usprawnienia organizacji Studia oraz umożliwienia Klientom korzystania ze wszystkich udogodnień Studia.
  4. W systemie WodGuru Klient uzyskuje informacje o:
    – posiadanych karnetach oraz datach ich wygaśnięcia;
    – zajęciach, w których Klient/Uczestnik Zajęć uczestniczył, uczestniczy lub będzie uczestniczył;
    – prowadzonej korespondencji w ramach systemu;
    – prowadzonych w Studio zajęciach;
    – dokonywanych w ramach systemu płatnościach, posiadanych środkach finansowych oraz przypisanych do konta źródłach płatności;
    – ogłoszeniach i komunikatach publikowanych w ramach systemu przez Studio/trenera/Właściciela.
  5. W ramach systemu WodGuru Klient uzyskuje następujące uprawnienia:
    – wprowadzenie i modyfikacja danych dotyczących osoby Klienta;
    – przeglądanie oferty zajęć;
    – dokonywanie płatności za karnety;
    – uzyskiwanie szybkich informacji na temat odwołania zajęć, a także zamknięcia Studio.
  6. System WodGuru dostępny jest również w ramach aplikacji mobilnej, Klient posiadający urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją WodGuru może zalogować się w ramach aplikacji danymi przypisanymi do jego konta w systemie, bez konieczności   ponownej rejestracji.
  7. Klient zobowiązany jest korzystać z systemu WodGuru zgodnie z jego przeznaczeniem.
  8. Klientowi zabrania się podejmowania działań niepożądanych, za które uznaje się w szczególności:
    – rozsyłanie niechcianych lub niepotrzebnych wiadomości (SPAM) w ramach systemu;
    – wysyłania lub innego rodzaju publikowania komunikatów lub wiadomości przedstawiających treści uznawane za obraźliwe lub wulgarne.

DANE OSOBOWE

  1. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Tańcówka Art Studio z siedzibą w Chorzowie, ul. Wolności 37, 41-500, posiadający NIP: 6272774687, z którym Klient może skontaktować się listownie pod w/w adresem, mailowo pisząc na adres artstudio@tancowka.pl bądź telefonicznie pod numerem 507-321-955 lub 790-656-523.
  2. Administrator przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne (takie jak: imię i nazwisko, firmę, NIP, PESEL, numer dowodu osobistego, kartę pobytu, numer paszportu, adres IP), dane adresowe (adres zamieszkania, adres do korespondencji), dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu), dane w postaci numeru rachunku bankowego (oraz instytucja finansowa – w przypadku dokonania płatności przelewem).
  3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu: zawierania umów oraz realizacji oferowanych przez Studio usług oraz ich rozliczenia; zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie Studia; wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Studio; ustalenia, dochodzenia, egzekucji roszczeń lub obrony przed roszczeniami; archiwizacyjnych oraz zapewnienie rozliczalności; a także w celach marketingowych i badania opinii publicznej (o ile Klient wyraził na to zgodę).
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rejestracji konta w wirtualnej platformie udostępnianej przez Studio pod adresem tancowkaartstudio.wod.guru oraz zawarcia Umowy.
  5. Dane osobowe Klientów, będą przechowywane przez okres:
    obowiązywania Umowy zawartej z Klientem, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Studia wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym przechowywania dowodów księgowych);
    niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Studio lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Studia, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
  6. Przy przetwarzaniu danych osobowych Klientów, Studio przekazuje dane osobowe Klientów podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Studio uczestniczących w wykonywaniu jego czynności i wspierających w świadczeniu usług (w tym drogą elektroniczną), tj. usługi płatnicze, podatkową, rachunkową, którzy będą przetwarzać dane tylko w określonych przez Studio celach, o których mowa powyżej.
  7. Klientom, którzy przekazali WODGURU swoje dane osobowe przysługuje:
    – prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    – prawo do sprostowania swoich danych;
    – prawo usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
    – prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    – prawo do przenoszenia swoich danych do innego administratora;
    – prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego;
    – prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Studio będzie przetwarzał dane Klienta w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
    – prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Klient uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

REKLAMACJE

  1. Reklamacje, związane z usługą płatności za karnet za pośrednictwem systemu Przelewy24 lub systemu Stripe, paynow mBank, Klient może przesłać na adres poczty elektronicznej Studia.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane nie później niż w terminie 30 dni od ich otrzymania.
  3. Odpowiedź na reklamację udzielana jest za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. Klientowi przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika, będącego konsumentem, z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  1. Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje i ma zastosowanie od dnia 01.09.2024 roku.
  2. Studio zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa lub zmian technologicznych. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy.
  3. Zgodnie z ustawą z 28.07.2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw informujemy, iż w Studio wprowadzono Standardy Ochrony Małoletnich przed przemocą.